Who would have known that a little hole in your knee could be SO PAINFUL!


Gjorde ett tappert försök att stå i baren igår då det var mycket folk...
Men med bara en hand och såklart vänster och ett knä vars sår går upp
så fort man rör sig en millimeter så var det fruktansvärt SMÄRTSAMT!

Vill inte gnälla och normalt har jag jävligt hög smärtgräns but this
is killing me..
Ligger här och kvider nu.. haha! Mitt face har väl
typ samma min som tavlan "Skriet" och så lär jag ju ha sett ut
i baren igår med.....:)

Sen frågar alla thailändare -Are you with baby??
Man får tydligen svårt att gå då & blåa fingrar..:) :)

Kan fan inte göra nåt, svårt att hitta ett sätt att ligga på med!?
Hoppas nu på att jag slipper infektion.. tvättar med antibakteriell
alkohol spray och sen på med nåt powder.. Och äter svart/orangea
pills som Man var och köpte? Men igår sa en vän till mig att man
inte ska tvätta för mycket med alkohol för det hindrar läkandet
& washes away the skin tissue?? Nån som vet??








*Är iaf GLAD idag för nu har regnet kommit!! :) Vi har inte haft något regn alls sen i Sept.
  Monsunperioden försvann helt..? Men nu bara öser det ner och jag ÄLSKAR det! Jag
  älskar ljudet, lukten och hur det ändrar luften.. Det har varit olidligt hett men nu är
  det perfekt temperatur och jag bara NJUTER!
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

så härliga bilder

2012-04-02 @ 10:11:20
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback