Every little thing is gonna be alright..

 
Just nu är jag trött på min rygg, kanske skulle hugga av den? Nej skämtar bara..;)
Det mesta flyter på rätt bra här hemma nu med jobb, husförsäljning, nedpackning
av mina grejer, Thailandsplanering etc. Det enda som hindrar mig från att boka är
att jag inte vet hur länge jag behöver finnas tillgänglig i Sverige!?
 
Men funderar på att fixa mig en sån där "fullmakt" iallafall...;)
 
Det är förfasen snart höst! Brr.. Jag tänker inte gå här & frysa!;)
 
Har ni några resor inplanerade??

Kommentarer
Postat av: Petra

Thailand 3 veckor i nov :) Hade kontakt med dig ang boende på Koh Phangan för ett tag sedan. Nu verkar det inte som att vi ska åka just dit utan det blir lite andra öar. Har bokat resa T&R till Bangkok än så länge. Tips på något ställe i Thailand vi inte får missa? Något ställe där inte alla andra är ;)

2012-08-09 @ 18:25:29
Postat av: Emmy

Förstår din bortlängtan! Eller kanske snarare din längtan hem till Thailand. Tack för din kommentar hos mig! Det är så kul när man får länkar till nya trevliga resebloggar, ska kolla runt hos dig nu. Hoppas tyggen blir bättre!

2012-08-10 @ 02:31:35
URL: http://bortabrabloggen.com/
Postat av: Cassandra

Om exakt en vecka vaknar jag upp i ett soligt Nice, ska bli så skönt :) Har även en weekend till Rom inplanerad till våren, kommer nog blir fler resor men det är det planerade :)

2012-08-10 @ 10:49:10
URL: http://cassandra87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback