Whats up in Saweeden?

 
Jo, är just nu inne på dag 5 med ett mystiskt ryggskott eller liknande
som gör mig något ansträngd:/ Man har försökt att kurera mig med lite
Thailändska knep såsom hård massage(AJ!) och Tigerbalsam;)
men inget hjälper? Alla frågar vad jag har gjort? Det roliga är
att svaret är ingenting!? Låg hemma och slappade i Lördags
kväll och vaknade upp i Söndags med detta? Annars så har vi
som vanligt fixat & trixat inför kommande husförsäljning, och igår
gjorde jag det dummaste köpet genom tiderna typ.. Känns så iaf.
köpte nämligen en ny TV för en hel del pengar som kommer att
få spendera mycket tid i ett förråd framöver!;) Smart där!!:)
Funderar på vart jag ska bo härnäst med i Sverige?Har chans
på en jättefin lägenhet i det gula huset på bilden.. Men kan
ju inte skaffa lägenhet nu när jag ska till Thailand det får helt
enkelt vänta till våren! Imorn ska vi ÄNTLIGEN åka till Karin i Växjö
och sova där!! Som jag har längtat! Kommer att bli en mycket trevlig helg!!
:)
 
Det fanns iaf mkt bra funktioner på tv:n..;) Tur det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ammi

Men fy för ryggskott! Låter mindre skoj.. Snart kommer jag hem och kan läsa ikapp mig lite, men hur länge blir ni i Sverige? Har lite dåligt med internet här på min västkustpärla därför det inte kommit mail än. Kram!!!

2012-08-03 @ 05:58:47
URL: http://ammizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback