Bali <3 dag 1 & 2......


När vi kom till flygplatsen så frågade jag efter nåt bra hotell i Denpasar(huvudstaden).
Och de som jobbade där sa "Nooooo Madame you cannot stay there not for you!!"
Och jag tänkte WHAT? :) För vi var ju tvugna att sova där första natten för att vi
skulle besöka Thai Consulatet dagen efter för mitt nya Visa...

Men de vägrade att säga nåt ställe och bara visade mig bilder på olika stränder..;)

Men vi tog tillslut en taxi till staden iallafall & de hade rätt.. inte lätt att hitta hotell
där om man inte ville betala över tusen kronor för ett mögligt skitrum!

Alltså första rummet de visade mig var katastrof..hahaha.. när gubben öppnade
dörren, lossnade gångjärnet & när det small till sprang det fram ca 10 kackerlackor!!
Och rummet var så smutsigt och sängen noway!! :/ Och de ville ha 300 kr!???

Sen hittade vi ett rum för ca 1000 kr i ett nytt icke färdigbyggt hotell så ni ser
ju bilden nedanför på vår vackra utsikt!;) Fast det var ju bara en natt så Ok..

Postar mer later.....;)



*Tyckte om denna spegeln..



*Vår vackra utsikt..

*I minibussen(100 år gammal) på väg till Ubud...











*Kvinnorna på Bali jobbar extra med att bära sten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback