Jag önskade mig en hund, och den kom!! :)


Men... Tyvärr bara en natt.. den hade nämligen rymt från sin ägare på
grannstranden..:( Blev så glad för den var så söt, typ långhårig Golden
Retriver valp på 5 mån... Han sov hos oss en natt, sen kom en taxi &
körde hem honom.. Så nu får jag vänta på en ny vän!;)

Idag har vi mycket på gång då vi har Live music Party ikväll..
Och vi ska också ta och göra Man's Uppehållstillståndsansökan!

Wish us luck!! <3


*Från förra veckans utflykt till min favorit strand Than Sadet! <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

uppehållsansökan till vart? :) hoppas du har en bra dag Sophie :) kram

2012-02-23 @ 13:32:29
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback