Vi har blivit med katt......:)


Han bara var helt plötsligt i restaurangen...??
Och det var omöjligt att få ut honom... Ann försökte 20 ggr med
livet som insats!! Men han bara kom tillbaks.. Det är ingen särskilt
snäll katt heller, han bara vill rivas & bitas men idag har han mjuknat
lite och ville kela... men om man slutar klappa honom blir han arg och
han gilllade inte att bli fotograferad heller..haha..:/ Han är boss nu &
ingen hund vågar gå nära.. Man har döpt den till "Dam Dam" (= kolsvart)....

Nu önskar jag mig en hund härnäst.. hoppas den kommer snart!! ;)












*Man undrar ju lite vad kattstackarn råkat ut för innan, men nu har han det bra iaf!;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha ha på dom suddiga korten såg han riktigt scary ut typ som en demon:)) på dom andra korten e han ju super söt! Han kommer få det bra den lille

2012-02-22 @ 16:46:57
Postat av: sophie

haha... vi tänkte oxå typ demon..:) :)

2012-02-22 @ 18:10:56
Postat av: Palle

Ser lite smal ut! Du får ge han lite mat:))

Annars såg han söt ut:)

2012-02-22 @ 19:07:37
Postat av: Sophie

Söt? Den är galen... haha.. :)Ja, vi försöker ge han massor av mat men han är så kräsen så det är svårt.;)

2012-02-23 @ 05:30:11
Postat av: Pillan

Haha han verkar ju livsfarlig!

2012-02-23 @ 07:51:29
Postat av: Palle

E han kräsen! Ge han ost å feta saker

så han går upp snabbt:)) vadå galen!?

Jag tycker han ser jättesnäll ut:)))

2012-02-23 @ 19:02:23
Postat av: Sophie

Han blir bättre och bättre men igår attackerade han mig.. hoppade snabbare än en raket typ rakt upp på mig och klöste sig fast i mina ben när det kom en hund..;)

2012-02-24 @ 12:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback