Här står mina nya bästisar en av dem pratar iaf Engelska....

 
 
Den söta tanten kom nämligen fram till mig på bröllopet & sa efter att ha skruvat
på sig lite "Your name is?" Jag svarade såklart vad jag hette & lite till varav hon
sa "Yes, yes kah" med lite panik i hennes ansiktsuttryck då 50 andra damer såg
på och hon kunde tappa ansiktet!:/ Men sen såg hon stolt ut och de andra såg
impade ut(läs avundsjuka)..:)
 
om jag nu kommer att bosätta mig i byn framöver för ett tag behöver jag
inte prata så mycket.. kanske skulle passa på att avlägga ett tysthetslöfte?
Men tänker att det måste väl gå att hitta andra faranger i närmaste staden
iaf typ lärare!?
 
Fast har ju Mans systrar och svägerskor att hänga med! Vi brukar kunna
göra oss förstådda på ett eller annat sätt!;) De säger oftast "shopping,
shopping" när de vill att jag ska följa med nånstans..:)
 
Funderar på om jag klarar av att bo i en djungelby mitt ute i ingenstans?

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha ja min pojkvän ba : asdfghjkl får!!! För tydligen hade han aldrig sett ett får... Hmmm vi klurar fortfarande på hur vi ska göra och så.. Det är nog svårt för han att jobba i sverige så vi kanske bor i thailand.. Men om jag får något bra jobb.. Men som det ser ut nu ska jag jobba i sverige och tjäna pengar först :) min pojkvän ska följa med och stanna 3 månader, kommer bli jobbigt söga hejdå sen menmen.. Hur går det med dina planer? :)

2012-07-08 @ 14:21:46
URL: http://endorphine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback