Tog lite sovmorgon idag..

 
Kan inte sova längre..:/ Fast jag gått från 6-7 stora koppar Kaffe per dag
till nu 2-3 små.. Det är bara helt omöjligt, störs av allt! ljuset i sovrummet
, att det är varmt m.m. Konstigt för i Thailand är det mega HETT men där
sover jag hur gott som helst!? Kanske har mer att grubbla över här iofs.
Sånt kan ju påverka även det.. samt att i Thailand behöver jag inte gå
upp så tidigt så då blir det ingen stress över att somna i tid osv..
 
idag blev det 2 timmars sovmorgon då jag somnade nån
gång vid halv 5... Sjukt plågsamt! Men nu är jag på topp!!;)
Man har slutat med Kaffe helt då han säger att Svenskt
Kaffe är för starkt och kanske giftigt! haha...:)
 
Hade hellre vaknat upp här....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback