Darling u need to drink a young coconut......:)


Jag satt och gnällde lite förut till Man om att jag hade lingonvecka och noll
energi efter alla jäkla Partyn som varit nu.. Då sa han - I know whats wrong!
Darling u need to drink a young coconut!!
hahaha... :)
Och sen gick han och hämtade en! :)

Men nu har vi några lugna sköna dagar att njuta av för nästa party är inte
förrens på Torsdag..

(ordet "Party" låter kul jag vet.. men det är vad de kallar en kväll med
 live music här, för mig är ett party när man gick på högstadiet & hade fest;)



'
*Han är för go ibland min jungelman..;)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

haha ohh på något sätt känner jag igen det där med alex, dock hade han andra "huskurer", ofta något konstigt te eller liknande. men det gick alltid att fixa med något ;)

2012-03-12 @ 17:39:44
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback