Det blev en tripp till djungel byn iallafall..;)


Tre nätter och fyra dagar, underbart var det!!:) Ville inte åka hem idag!
Håller av Mans familj så mycket de är så rara <3 Och sen maten! WoW!
Vilken utsökt thaimat de har i Södra Thailand!



*Vacker dag på sjön..;)





*Var så blyg på begravningen... vågade knappt ta upp kameran.. räckte med att jag var
  enda farangen=vitingen där av ca 250 pers så jag behövde inte mer uppmärksamhet!;)
  Sen sa jag faktiskt nej när de ville att jag skulle gå och kolla på kvinnan som dött..
  Kände inte riktigt för det!:)

*De äter & dricker i 13 dagar!! Fattar inte hur de orkar!? :)





*Höjdpunkten var när myräggen åkte fram, trodde de skämtade men om man kollar riktigt noga
  kan man se myror med! :) det är en delikatess och dyrt...

*Älskar dessa green beansen.. och jag & Pet(minstingen på 5 år) hade kul när vi plockade
  dessa i träden utanför..

*Här kan vi bygga ett hus om vi vill.. tåls att fundera på!?



*Pet leker med min kamera... :)

*Det går sådär, men det är kul när han smygfotar folks rumpor osv.. de blir så generade!;)

*Kvällshäng...



*Sen stänger mamman alias "bossen" i familjen dörren typ senast halv nio, då ska man vara
  inne eller helst äta och lägga sig..haha... fast vi kollade nån rolig thaisåpa som alla följer!
  Kul att se på tv, det var ett tag sen.. Såg en minst sagt konstig reklam för Bangkoks nya
  IKEA som fick mig att skratta..:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka beans så stora!!Så söt pet är:)

2012-03-03 @ 20:04:12
Postat av: Ammi

Myrägg?? Åt du det? Ojoj scary! Ser ut som ni haft det mysigt iaf, trostbegravning..Kram

2012-03-04 @ 15:59:27
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Cassandra

spännade med ny kultur! fascinerade :)

2012-03-04 @ 17:05:19
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback