Idag är man skapligt trött......


Lååång kväll igår.. Men visst träffade jag mitt i prick med mitt
val av mat.. Skippade Thaifood helt och sålde bara farangfood!
(dvs. hotdogs, toast, nuggets, pizza etc.) Och thaien brevid
i matsånden skrattade först.. men sen när vi hade en lång kö
så fattade de vad onyktra vill äta!? Ohälsosamt & greasy..haha:)
Och sen gick vår el kabel av lite mystiskt sådär när vi sålde för bra!!
Men hade en extra med mig so no problem;)


Kvällen innan hade vi Live music i baren & jag jobbade själv
för Klong var sjuk & Ann har ju gips sen olyckan. Så nu känner
man av dessa långa arbetstimmar och sena nätter! Men idag
börjar Chaloklums(by på norra sidan) tempelmarknad/festival!!
Typ årets roligaste händelse.. :) :) de har allt där, god mat,
marknad med kläder och allt mellan himmel & jord;), livemusic,
dans shower med ladyboys, beautycontest & danstävlingar för
de små, pistolskjutning, pilkastningstånd & bingo:).. I love it!
Och det var oxå där som jag och Man träffades för första gången
så det är speciellt för oss! <3 Och sen spelar Job 2 do där ikväll
med! :) Och de var riktigt bra igår.. So why not!?

Men idag hoppas jag att jag kanske kan ta mig ett uppfriskande
dopp i det blå på nån vacker strand om jag inte är för busy?
Rapporterar senare om hur det gick! Tror nog att jag fantiserar
haha... :)

HA EN BRA DAG ALLA RARINGAR!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback