Korvfodral AB.....;)


Vi var och shoppade häromdagen och ville hitta nån slags jobbuniform
så att alla har samma klänning och det är lätt att veta vilka som jobbar
när vi gör stora partyn... Så klart blev jag med korvfodral..haha..
Inte mitt normala val av klädsel, känns lite för naket men får ha
leggins under och kofta över! :)







                         
                               

                    Haha.. skrattar åt mig själv men bjuder er på
                    denna underhållande klänning....:)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag tycker den är jättesöt, en sån skulle jag kunna ha på mig. Naket? Du är galen haha

2012-03-11 @ 08:16:43
Postat av: Sophie

Amen Boop, du är super skinny och kan ha vad som helst! Du får ta ut den på en svängom sen i sommar;) haha....

2012-03-11 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback