Misstänkt orm i tvätten idag, fick nästan hjärtinfarkt......


går det när man lämnar sitt hem i några dagar.. hemmet får eget
liv och många små varelser flyttar in...:/

nu sanerar jag efter att ha skrikit och vänt upp och ner på huset..;)
Man kom såklart hem när jag skrek som mest och frågade vad som stod
på..? haha.. Ormen visade sig vara en groda som tyckte det var perfekt
att bo i mina trosor...:) :) :)


*Här har ni honom... han njöt av all uppståndelse och såg ut som han log, Man slängde
  ut han genom fönstret & jag såg han hoppa iväg, så han är OK..;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

hahaha fasen vilken panik!!

2012-03-24 @ 08:38:43
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback