Oh sunny day....:)












*Snabbloggar lite medan jag tvättar & duschar...;)


Kommentarer
Postat av: Ammi

Haha missade en kommentar som du gjort. Jag är ju alltid kär vettu, i Erik S. Han är min drömkille <3 Haha =P Nää vilket as hon verkar vara, det är bara att dissa henne.. Lägg inte ner tid och tankar på något som inte är värt det! Har förresten kollat på flygbiljetter idag. Sweet! Vart ska man flyga för att lättast ta sig till dig? Pussen und kramen!

2012-03-08 @ 13:53:16
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Louise

Haha, hade för mig att det var vid Haad Yao vi bodde men det kan det absolut inte varit då jag innan sett dina bilder därifrån ;) Men nånstans mellan Haad Yao och den norra piren var det iaf ;)



Jo det går bra med Bom nu.. Ringde honom förra veckan faktiskt :) Men blir ju mest sms :P Hur går det med Man och hans UT nu då? Går det framåt? :)

2012-03-08 @ 16:53:21
URL: http://sweet-holy-crap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback