Till Petra angående strand för barnfamilj...


Hej Petra! Skulle absolut rekomendera stranden jag bor vid "Haad Salad".
Det är mycket barnfamiljer som kommer hit, stranden är barnvänlig då
det är långgrundt sen är det inte så mycket liv om kvällarna då det
bara är nån enstaka bar på stranden(som stänger relativt tidigt).

Annars så rekomenderar jag också "Haad Yao" som bara är en km härifrån.
Även den stranden är populär bland barnfamiljer men den är lite större
och har lite mer liv och rörelse..

Båda stränderna ligger på Nord Västra sidan av Koh Phangan.
Och är lätt att ta sig till från piren med taxi.


*Du ser Haad Yao här, sen är Haad Salad precis över röda pricken..




*Detta är från Haad Salad... Hör av dig om du vill ha tips på boende!;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv. Vad kul! Hur länge har du bott i Thailand?

Jepp min kille är thai :)

2012-03-12 @ 14:20:56
URL: http://nude.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhh ett eget inlägg till mig, tack :) Haad Salad verkar vara precis vad vi är ute efter. Har vart i Thailand förut men söker nu lite lugnare och nya platser. Vet inte alls mycket om Koh Phangan. Har vart på Koh Samui, Phuket och Phi Phi..



Du får gärna maila mig tips på bra boenden på Haad Salad. Det uppskattas :)



"Bara" 8 månader kvar ;)

2012-03-12 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback