Tonight I try to dream/plan my future........


Den här första bilden skulle kunna beskriva oron över Mans UT.. blir det ett JA eller NEJ??
Tusen tankar skenar just nu i mitt sinne..




*Den här bilden beskriver den harmoni som jag letar efter, tror att jag äntligen hittat
  nyckeln till mitt framtida liv..:) Så spännande!:), skulle ju vilja berätta vad det är jag
  vill göra härnäst! Men väljer att inte göra det för att jag alltid bruka säga att säger
  jag att jag ska göra nåt så gör jag det!
Så jag väntar tills jag vet mer.......;)

Ikväll bär det av på beach middag med Yvi.. Ska bli mysigt, skönt att äta på stranden
med, med lite äkta havsbris istället för fläkt eller aircon..

Sen ska vi på avskedsfest i Rasta Home för Renate & Willy som stannat här länge,
de åker hem imorn...

Tjysssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback