God Måndag.....:)


Idag var det inte min dag... :)

Började med att komma 15 min försent för att jag inte ville
vakna i morse utan snoozade säkert 3-4 gånger.. Sedan
fortsatte jag med att glömma min notebook, så en snabb
sväng hem igen!;) Och när jag väl var framme på jobbet
så firade jag genom att hälla ut mitt efterlängtade extra
starka kaffe på mitt skrivbord, mer exakt på min färdig-
skrivna lönelapp och på mitt nya anställningsbevis! :/
Jiiiiihaaaaa! :)

Det
här går inte! Känner att jag måste strukturera upp
mitt liv lite mer snarast.. Klart att 8 månaders sovmorgon
i Thailand sätter sina spår men nu är det dags att vakna!

Det gäller kost & träning med, bara att sätta igång!;)

So a BIG welcome till mitt nya ordningssamma liv! :)


*Blir långpromenad med Selma i eftermiddag då måste jag plocka
  med mig lite vackra blommor hem, finns så mkt fint nu..

Kommentarer
Postat av: Cassandra

haha oh sådana dagar alltså ;)nej då man behöver inte göra ngt speciellt på dopet mer än att hålla barnet men det brukar man ju dela på med gudfadern, sen är det väl frivilligt om man vill sjunga en sång eller läsa en dikt kanske ;)

2012-05-28 @ 14:29:17
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback