Chan mai roo na kha!

 
Jag vet verkligen inte hur det kommer att bli framöver..?
 
Så svårt när alla frågar hela tiden och jag inte har nåt svar..
 
Har tänkt och funderat länge men kommer inte fram till något hållbart.
Antar att tiden får utvisa? Men som planerings människa är det rätt
svårt att bara gå och vänta på att något ska ske..:/
 
Vill ju boka biljetter och fixa och greja som alltid men kan inte!
 
Tror kanske att Man får åka hem först och jag får vara kvar här
och jobba och se hur det går med försäljningen av huset?
Fast ändrar mig hela tiden med vad det gäller allt!? :)
 
Sen är jag fortfarande inte klar över om jag ens skulle palla med
att bo med Mans familj under hela thailandsvistelsen? (inget ont
om familjen). Det hade varit så mycket enklare om vi kunde ha hyrt
en egen bostad nånstans där i närheten av byn men det vill inte Man
för då blir hans familj ledsen säger han.. Och man vill ju inte vara den
som gör hela hans familj ledsen..;)
 
 

Har åtminstonde haft en riktigt bra helg med trevligt sällskap och gott käk så är iaf nöjd över något!;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh men precis!! Jag tror inte heller jag hade velat bott hos killens familj, visst klart man gillar dom men att bo hos någon är verkligen stort. Man kommer ju alltid känna sig som en gäst lixom.. Helt klart mycket bättre med eget tycker jag. När jag bor hos May tex. så är det som att vi inte är tillsammans haha men kanske för hans föräldrar som är old fashioned så vi får inte sova i samma rum ens. Lonely haha.

2012-09-02 @ 19:43:48
URL: http://endorphine.blogg.se
Postat av: Cassandra

förstår ditt grubbleri det är inte enkelt att få det att gå i hop men det kommer säkert gå, men att låta Man åka först kanske är en bra ide? Att bo med hans familj så länge kommer säkert bli otroligt påfrestande med tanke på kulturkrocken? hoppas det löser sig, förstår verkligen ditt grubblande, har aldrig tänkt så mycket som när jag var tillsammans med Alex, kändes som mitt huvud gick på högvarv jämt.Skönt att du haft en bra helg. Stor kram

2012-09-02 @ 21:23:50
URL: http://cassandra87.blogg.se
Postat av: Louise

Haha, men det kan ha varit för att jag råkade skicka den två gånger! :)
Och jag förstår dig! Blir nog lite påfrestande att bo hos Mans familj hela vistelsen?! Men det löser sig säkert :)

2012-09-03 @ 07:46:40
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback